Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Επίσκεψη στην Πρεσβεία της Ταϊπέι

Στις 7 Μαρτίου 2019, οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου με την ευκαιρία της διήμερης σχολικής εκδρομής τους στην Αθήνα, επισκέφθηκαν την Πρεσβεία της Ταϊπέι στην Ελλάδα, με την συνοδεία των καθηγητών τους κ.κ. Πλακιά, Πουλιανίτη και Γοράντη. Παράλληλα παρευρέθηκαν ως εκπρόσωποι από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων οι κ.κ. Κωστοπούλου, Μίγκα και Παπαδούλη. Η επίσκεψη αυτή πραγματοποιήθηκε για να ευχαριστήσουμε προσωπικά τον κ. Πρέσβη για την προσφορά του στο Σχολείο μας σε τεχνολογικό εξοπλισμό.
Κατά την επίσκεψή τους, οι εκπρόσωποι του σχολείου μας είχαν συνάντηση με τον Πρέσβη της Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα και με στελέχη του γραφείου του. Ο κ. Πρέσβης τους μίλησε για την χώρα του, το νησί της Ταϊβάν, εξέφρασε την ευχαρίστησή του για τις όμορφες στιγμές που έζησε κατά την επίσκεψή του στα Τρίκαλα και την συνεργασία που είχε τόσο με το Σχολείο μας όσο και με τον Δήμαρχο της πόλης μας.
Στην συνέχεια τους προβλήθηκε ένα μικρό βίντεο, όπου παρουσιάστηκε το νησί της Ταϊβάν, η τέχνη και η επιστήμη, η βιομηχανία, ο τουρισμός, η οικονομία γενικότερα της χώρας, η κοινωνική και πολιτική ζωή της Δημοκρατίας της Κίνας. Έγινε μάλιστα και η γνωριμία με τον μικρό Zembo, το νέο επίτευγμα της Ταϊβανέζικης τεχνολογίας και επιστήμης, ένα μικρό ρομπότ με το οποίο μπορεί κανείς να συνομιλεί και να παίρνει πληροφορίες όπως σε μια μηχανή αναζήτησης.
Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά έπαιξαν και τραγούδησαν παραδοσιακά τραγούδια της περιοχής και ανταλλάχθηκαν δώρα μεταξύ των εκπροσώπων.


2 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές στου Μουσικού Σχολείου Τρικάλων, τους καθηγητές και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που επισκέφθηκαν το γραφείο μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που σας συναντήσαμε και απολαύσαμε ιδιαίτερα τη μουσική και τα τραγούδια σας. Μοιραστήκαμε επίσης αυτή την ευχάριστη επίσκεψη στη σελίδα μας στο facebook όπου μπορείτε να δείτε φωτογραφίες και βίντεο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.395821651218726&type=1&l=5bf2b1e442

    ΑπάντησηΔιαγραφή